Forvirringen er total

Posted on 10. oktober 2011

0


I mangel af fodbold så jeg DR søndag aften i bedste sendetid. Og nu er jeg forvirret. Hvornår fanden har La Cour fra Rejseholdet sagt sit job til fordel for en karriere som politiker? Og hvor er Fischer og Johnny Olsen?

Og hvad med statsministeren? Hvorfor er M’galas stedmor blevet skilt fra ham den trælse der bærer sit brød selv? Ja okay.. Det er måske klart nok. Men var hun ikke kosmetolog sammen med Paprika Steen? Nu er hun statsminister og tidligere gift med ham der skød Sarah Lund. Som dog heldigvis havde skudsikker vest på. Og skulle Sarah Lund ikke have barn med Nicolaj Lie Kaas? Heldigvis blev han da på Restaurant Blinkende Lygter sammen med Ulrik Thomsen, Harrys far og Fischer fra Rejseholdet. For hun var da træls. Hun havde nærmest fortjent det slag fra Bahnsen. Jeg troede bare ikke Bahnsen var sådan. Han virker så dejlig stille og rolig. Som verdens bedste kollega. Meget overbærende. Det må være svært at have tålmodighed til at skulle lære en blanding af et fabeldyr og polyester op. Så respekt til ham. Jeg håber han også får afreageret på Harry engang imellem. Hvordan kommer de frem og tilbage nu hvor det er sjovere at køre i drosche end med DSB? Måske med en drosche.

Jeg tror Bahnsens forældre kunne være sådan nogle som har en drosche. Det er sådan noget som brødre og søstre der gifter sig med hinanden har. Det og så børn med 12 tæer.

Posted in: Kulmbaks blog