10-øresslik tilbage nu, tak!

Posted on 11. maj 2011

2


Hvis jeg kunne bestemme alt, så skulle Pia bestemme alt. Det med grænsekontrol, det er smart!
Baf!, så er der ikke mere kriminalitet i Danmark.

Min gode ven Kenneth spurgte på Facebook om der virkelig var nogen udover Rocazino der ønskede sig tilbage til firserne. Jeg gør. Og jeg forventer mange nye tiltag fra Folkets Danseparti i det nære fremtid.

1. Michael Meyerheim skal da tilbage som vært Lykkehjulet. Den skønne dreng er da alt for ung til at være vært på TV2 Charlie.
2. Flere Walter & Carlo-film. Det har sgu været sløjt med dansk film siden.
3. Den lille buttede Faxe-øl.
4. Faxe Kondi i ølflasker.
5. Fondue – helst med rødvin.
6. Større udvalg af 5- og 10-øresslik i landets slikforretninger.
7. En ung Prins Henri Marie Jean André, greve de Laborde de Monpezat
8. Kris Nissen tilbage i racersport.
9. Skulderpuder.
10. Det at leve uvidende om, at TV2 ca. 20 senere lancerer det familievenlige aftenprogram Go’aften Danmark.

Jeg er ikke meget for at sige det, men jeg synes det kunne være rart hvis DR og TV2 skar ned på deres historier om uheldige danskere der kommer galt af sted med en webergrill i stuen, og i stedet for fokuserede lidt mere på, at alle love skal godkendes af Pia.

Posted in: Kulmbaks blog