Kvæ-ru-lan-ten

Posted on 11. april 2011

0


Hvad der startede som en dille, er nu gået hen og blevet et lidt mere populær dille. Og her mener jeg ikke bare på landsplan, men især blandt Hjørring-folket. Kunsten at blogge. Q har startet en fantastisk blog. Min far har gæsteblogget. Og sidder lige nu og pønser på endnu en blog. Eller, det gør han ikke. Jeg vill gerne at han gjorde det. Men han sidder og roder med en internetforbindelse der ikke har det for godt. Det er noget med routeren.

Nu har jeg fået ny blogven. En af Hjørringdrengene sågar. Sågar er et ord man ikke bruger så tit. Sågar. Ligesom man ikke hører sætningen: Hold kæft en fed campingbus!” særligt tit.
Han har overskæg, er god til at være sur og synes godt om Citroën. Især modellen CX. Og så skriver han en satans god blog. En af dem hvor der er mange lange ord. Og lange sætninger.
Jeg er ikke fan af lange sætninger. Men jeg er fan af Anders’ blog og hans overskæg.

Posted in: Kulmbaks blog