9800 Hjørring – dag 5

Posted on 25. december 2010

0


Så er jeg egentlig klar til at tage hjem igen. Søren er blevet kaldt Mads. Og TV2 Nord har givet Mogens ferie. Hvor mon han lige kigger forbi? Jeg skal dog ikke hjem endnu. Jeg skal sove to gange inden jeg skal fragtes hjem til Christianshavn. Og det passer vel egentlig fint. Jeg har nemlig stadig ikke formået at få møvet mig ind blandt kronprinsen og Mærsk på opslagstavlen. Så mit arbejde er ikke fuldendt.

Jeg fik ikke den nye med Sara Blædel i julegave. Så jeg har ikke noget der skal byttes. Faktisk var der ingen der fik noget med Sara Blædel. Men vi fik en masse mad. Faktisk en hel del mad. Jeg har ikke spist siden. Jeg kunne faktisk have inviteret det meste af Peru til spisning. Og det kunne have været hyggeligt. Hvis de altså havde holdt lidt igen med panfløjten.

Så er der mad. Og jeg har ikke tabt nogle af de 900 kilo endnu. Jeg burde løbe hele vejen til Christianshavn

Posted in: Kulmbaks blog