9800 Hjørring – dag 1

Posted on 21. december 2010

1


Jeg er ankommet til 9800 Hjørring. Jeg har fået rejer, hørt Cliff Richards julesang og fået en lur. Alt er som det plejer. Jeg har arrangeret morens nisser i sjove stillinger og hjulpet faren med computeren. ALT er som det plejer.

Jeg kender nogen der er i Mexico lige nu. Der tror jeg også jeg er om præcist et år. Heldigvis er garagen fyldt op med tyske dåseøl. Og der er adgang til nettet. Sidder og udforsker myspace og finder på ting jeg vil lave lister over i forbindelse med årets afslutning. Kom gerne med forslag til lister. Én hitliste har jeg klar; Bands der starter med ”black” og som har udgivet albums eller givet koncerter i Danmark i år. Hvordan den ser ud må I vente på at se.

 

Antal nisser i køkkenet: 31

Antal gange jeg er blevet kaldt for min storebrors navn, Søren: 2

Antal nisser i stuen: 47

Antal computere der er blevet konfigurerede til faren: 1

Antal gange moren har spurgt om jeg skal have noget at spise: 3

Posted in: Kulmbaks blog