Jeg prøver at finde en overskrift til dette indlæg, men kan ikke finde på noget

Posted on 14. oktober 2010

1


Min dag:

Besked modtages om at morgenmad med god ven og samtidig tidligere kollega skal udskyde fra kl. 8.00 til kl. 8.30.

Kaffe og morgenmad med god ven og samtidig tidligere kollega. En halv time senere end planlagt.

Laver To Do-lister laves (ja der er flere af slagsen. Flere blokke med To Do-noter på skrivebordet giver indtrykket af at der pissetravlt. Hvilket der rent faktisk er. Så jeg giver ikke et indtryk af at jeg forestiller mig at jeg har travlt, jeg har faktisk travlt)

Holder et møde om noget med kolleger fra arbejdet. Om ting der skal gøres inden tirsdag i næste uge.

Sletter ting på To Do-listen.

Tænker over hvad jeg skal klædes ud som til en fest i Holland i næste uge, hvor temaet er 80’er-tema.

Lave en ny To Do-liste.

Planlægger tur til Holland i næste uge.  Hvor der er planlagt en 80’er-fest.

Uddelegerer opgaver fra To Do-listen fra for fem linjer siden til kolleger. Fordi jeg er væk i næste uge.

Tænker umiddelbart Björn Borg til 80’er-temaet.

Udskyde knapt så vigtige ting der skulle have været gjort inden tirsdag i næste uge.

Arbejder med excelark.

Streger ting på TO-Do-listen. Fordi de er blevet gjort.

Blev fan af Eivør Paldottir. Udelukke fordi hun synger godt…

Hører det seneste Middle Class Rut-album. Kom nu for djævlen, Roskilde Festival!

Svarer på spørgsmål om de ting jeg har uddelegeret til kolleger fordi jeg tager væk i et par uger.

Skriver tillykke-hilsner til folk der har fødseldag på Facebook. De fik alle et link til Tommy Sebachs ”Hip Hurra”. Så er det klaret.

Noget med Excel.  Igen.

Forsøger at finde et Björn Borg-outfit.

Forsøger at lære færøsk for at forstå hvad Eivør Palsdottir synger om. Desværre har google translate ikke fået installeret færøsk. Så jeg gætter mig frem . Det er noget med klipper og kærlighed på færøsk.

Tænker over hvor jeg skal finde det Björn Borg-kostume.

Får lige en Tuborg og en smøg mens jeg skriver blog. Eller dagbog. Kald det hvad I vil.

Posted in: Kulmbaks blog